خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ

مهربانی


 سید بهترین راه را برای مقابله با انسان های سرکش، مهربانی و عطوفت و برخوردصحیح می دانست.


 همسرش می گفت:

«در میدانِ ساعت ایستاده بودیم. در سمت دیگر میدان چند جوان که ظاهر مناسبی نداشتند مرتکب کارهای ناپسندی شدند.

سید با دیدن آن وضعیت رو به من کرد و گفت:«شما و زهرا در اینجا بمانید، من الان برمی گردم.»

 نگران شدم. پیش خودم گفتم نکنه با آن حال بیمار، دست به کاری بزند. دیدم رفت جلو و با لبخند با آن جوان ها سر صحبت را باز کرد.


 آن قدر آرام و منطقی برخورد کرد که آنها خودشان متوجه ناپسند بودن کارشان شدند و سرشان را از خجالت پایین گرفتند.»


✴️ امام علی -علیه السلام- میفرمایند : «تمام اعمال خیر و حتی جهاد در راه خدا ، در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای در دریای پهناورند.» نهج البلاغه.حکمت 374


💠راوی: همسر شهید سید مجتبی علمدار




نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

مهربانی

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۸ ق.ظ


 سید بهترین راه را برای مقابله با انسان های سرکش، مهربانی و عطوفت و برخوردصحیح می دانست.


 همسرش می گفت:

«در میدانِ ساعت ایستاده بودیم. در سمت دیگر میدان چند جوان که ظاهر مناسبی نداشتند مرتکب کارهای ناپسندی شدند.

سید با دیدن آن وضعیت رو به من کرد و گفت:«شما و زهرا در اینجا بمانید، من الان برمی گردم.»

 نگران شدم. پیش خودم گفتم نکنه با آن حال بیمار، دست به کاری بزند. دیدم رفت جلو و با لبخند با آن جوان ها سر صحبت را باز کرد.


 آن قدر آرام و منطقی برخورد کرد که آنها خودشان متوجه ناپسند بودن کارشان شدند و سرشان را از خجالت پایین گرفتند.»


✴️ امام علی -علیه السلام- میفرمایند : «تمام اعمال خیر و حتی جهاد در راه خدا ، در برابر امر به معروف و نهی از منکر مانند قطره ای در دریای پهناورند.» نهج البلاغه.حکمت 374


💠راوی: همسر شهید سید مجتبی علمدار


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
خادم الشهدا

نظرات  (۱)

کاش یاد بگیریم
پاسخ:
کاش...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">