خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ

بخشش


سه پیراهن👚👕👔 ساده داشت.

روزی نیازمندی درب منزلمان 🏡را کوبید و گفت: « من از شما پول💴💵 یا برنج نمیخواهم ، پسرم پیراهن👕👔 ندارد»


❤️محمد هادی❤️ رفت و دوتا پیراهن👕👔 هایش را برای او اورد .پدرش متعجب😳😳 شد و از او پرسید « چرا این کارا کردی؟!! 



🌹محمدهادی🌹 لبخندی 😊زد و با ارامش گفت: 

هنوز یک پیراهن👚 دیگر دارم!!!!!

تو خود ان دیدی ک پسر ان نیازمند ، از من واجب تر بود....

راوی: محمد مهدی کاکرودی.برادر شهید


ای زنده تر از هر زنده ای.....

ب من مرده....

بخشششششیدن را بیاموز

میخواهم عمل کنم

کمکم کن........



نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

بخشش

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۱۵ ق.ظ


سه پیراهن👚👕👔 ساده داشت.

روزی نیازمندی درب منزلمان 🏡را کوبید و گفت: « من از شما پول💴💵 یا برنج نمیخواهم ، پسرم پیراهن👕👔 ندارد»


❤️محمد هادی❤️ رفت و دوتا پیراهن👕👔 هایش را برای او اورد .پدرش متعجب😳😳 شد و از او پرسید « چرا این کارا کردی؟!! 



🌹محمدهادی🌹 لبخندی 😊زد و با ارامش گفت: 

هنوز یک پیراهن👚 دیگر دارم!!!!!

تو خود ان دیدی ک پسر ان نیازمند ، از من واجب تر بود....

راوی: محمد مهدی کاکرودی.برادر شهید


ای زنده تر از هر زنده ای.....

ب من مرده....

بخشششششیدن را بیاموز

میخواهم عمل کنم

کمکم کن........

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۰۵
خادم الشهدا

نظرات  (۱)

با این لطافت و مهربانی، اگر شهید نمیشدند جای تعجب داشت.
رضوان الله علیهم
پاسخ:
اونها از همه چی گذشتند و رفتند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">