خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ

آشنایی با شهید رسول--قسمت دوم

✨صد حیف که دشمن هیچوقت بیکار نمیشینه،واینبارم چشم👀 طمعش رو به حرم عمه سادات دوخته بود.

نتونستم طاقت بیارم،انگار امام حسین همین الان داشت🍃 هل من ناصرا ینصرنی 🍃میگفت.


من دوره های سخت نظامی💣🔫 رو گذرونده بودم وتخریب چی قابلی بودم.میتونستم اونجا موثر باشم.


وصیت نامه مونوشتم وبه پدرم دادم واز زیر قرآن رد شدم وراهی شدم....


تو سوریه وتوماموریت ها اسم جهادی✨ ابوخلیل✨ رو انتخاب کردم.


ماه محرم اون سال روتو سوریه بدجور دلتنگ عزاداری های هیئت ریحانة النبی بودم.


آخرشم چهاردهم محرم یاهمون 27آبان 92 وقتی داشتم منطقه رو پاکسازی میکردم یه بمب💣 منفجر شد ومنو چند روز مونده به تولد 27 سالگی م 🎂 به آرزوم رسوند.


امام حسین بهترین مزد رو بهم داد،سنگ قبرم یه سنگ قدیمی از سنگ فرش حرم ابا عبدالله بودکه سالم به ایران رسیده بود😃


ادامه دارد...

قسمت اول

قسمت سوم

قسمت چهارم



نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

آشنایی با شهید رسول--قسمت دوم

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۳ ق.ظ

✨صد حیف که دشمن هیچوقت بیکار نمیشینه،واینبارم چشم👀 طمعش رو به حرم عمه سادات دوخته بود.

نتونستم طاقت بیارم،انگار امام حسین همین الان داشت🍃 هل من ناصرا ینصرنی 🍃میگفت.


من دوره های سخت نظامی💣🔫 رو گذرونده بودم وتخریب چی قابلی بودم.میتونستم اونجا موثر باشم.


وصیت نامه مونوشتم وبه پدرم دادم واز زیر قرآن رد شدم وراهی شدم....


تو سوریه وتوماموریت ها اسم جهادی✨ ابوخلیل✨ رو انتخاب کردم.


ماه محرم اون سال روتو سوریه بدجور دلتنگ عزاداری های هیئت ریحانة النبی بودم.


آخرشم چهاردهم محرم یاهمون 27آبان 92 وقتی داشتم منطقه رو پاکسازی میکردم یه بمب💣 منفجر شد ومنو چند روز مونده به تولد 27 سالگی م 🎂 به آرزوم رسوند.


امام حسین بهترین مزد رو بهم داد،سنگ قبرم یه سنگ قدیمی از سنگ فرش حرم ابا عبدالله بودکه سالم به ایران رسیده بود😃


ادامه دارد...

قسمت اول

قسمت سوم

قسمت چهارم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۳
خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">