خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

به نگاهت خیره مانده ام

روبروی عکست ایستاده ام و به نگاهت خیره مانده ام...

تو هم چشمهایت مدتهاست به من خیره شده و من مثل کودکی لجباز به هر سو میدوم تا به خیال خودم دیگر تحت تعقیب چشمهایت نباشم...!

گم میشوم میان دلبستگی های روزانه ام...

و با چشمهایی اشک الود دوباره به التماس یک نگاه دیگر بر میگردم سمت تو...

دوباره نگاهت را به زندگی ام گره میزنی!

راه روشن میکنی برایم..

و من دوباره لجبازی های کودکانه ام را از سر میگیرم و غفلت زده خودم را به جاده خاکی میزنم!

حس یک کور محروم از روشنایی رهایم نمیکند!

نمی بینم تورا... و این درد دارد!

این طور نمی شود! هنوز عاشق نشده ام...!

هنوز فاصله دارم تا مرد میدان عشق شدن!

برای همین است که معنی نگاه هایت را نمیفهمم...

گم شده ام... چون تورا گم کرده ام..

باید فکری به حال این دل کرد که فقط مدعای عشق است!

وگرنه این دل کجا و...

رسیدن به قافله ی عشق کجا ؟!




نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

به نگاهت خیره مانده ام

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۴۰ ق.ظ

روبروی عکست ایستاده ام و به نگاهت خیره مانده ام...

تو هم چشمهایت مدتهاست به من خیره شده و من مثل کودکی لجباز به هر سو میدوم تا به خیال خودم دیگر تحت تعقیب چشمهایت نباشم...!

گم میشوم میان دلبستگی های روزانه ام...

و با چشمهایی اشک الود دوباره به التماس یک نگاه دیگر بر میگردم سمت تو...

دوباره نگاهت را به زندگی ام گره میزنی!

راه روشن میکنی برایم..

و من دوباره لجبازی های کودکانه ام را از سر میگیرم و غفلت زده خودم را به جاده خاکی میزنم!

حس یک کور محروم از روشنایی رهایم نمیکند!

نمی بینم تورا... و این درد دارد!

این طور نمی شود! هنوز عاشق نشده ام...!

هنوز فاصله دارم تا مرد میدان عشق شدن!

برای همین است که معنی نگاه هایت را نمیفهمم...

گم شده ام... چون تورا گم کرده ام..

باید فکری به حال این دل کرد که فقط مدعای عشق است!

وگرنه این دل کجا و...

رسیدن به قافله ی عشق کجا ؟!


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">