خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

نردبان شهادت.‌..

🌹یه تصویر ناب🌹

این عکس که میبینید👆

رزمنده هایی ک پشت سرهم نشستند به ترتیب به شهادت رسیدن 

👈کلا معروفند به نردبان شهادت.‌..



نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

نردبان شهادت.‌..

جمعه, ۱۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۰۸ ب.ظ

🌹یه تصویر ناب🌹

این عکس که میبینید👆

رزمنده هایی ک پشت سرهم نشستند به ترتیب به شهادت رسیدن 

👈کلا معروفند به نردبان شهادت.‌..

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۵
خادم الشهدا

داستان

نظرات  (۴)

سلام 

به وبتون سر زدم . جالب بود 

این آدرس سایت بنده هستش اگه با تبادل لینک موافق بودید به من پیام دهید

http://easylessons.ir/

۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۶:۳۳ مهدی ابوفاطمه
لایک
پاسخ:
+
سلام
منو برذی تو سال 1367 که تو جزیره میتنو همچنین دیده بانی را داشتیم
ای خدا چرا من هم توی این دیده بانی کشته نشدم تا بمونم و برای یه لقمه نون تلاش کنم

خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
یه فرصت دیگه به من بده
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۷ زهرا دلآرام
عکسشو کپی میکنم بااجازت
پاسخ:
خواهش می کنم
هر مطلبی رو خوستی-بدون ذکر منبع میتونی کپی کنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">