خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ

♥️اذن شهادت♥️


♥️بسم رب الشهدا♥️


.

♥️سیب سرخی سرنیزه ست دعا کن من نیز♥️


 ♥️این چنین کال نمانم به شهادت برسم♥️


سید ابراهیم میگفت: 

.

دفعه اول که به سوریه اعزام شدم در عملیات تدمر 

خمپاره درست خورد کنار من ولی به من چیزی نشد ..

.

گفتم شاید مشکل مالی دارم خدا نخواسته شهید بشم ...

.

آمدم ایران و مباحث مالی خودم را حل کردم ...

.

دفعه دوم که رفتم سوریه، باز خمپاره خورد کنار من و به من چیزی نشد ....

.

گفتم شاید وابستگی به خانواده و بچه هاست که نمیذاره شهید بشم ....

.


 آمدم ایران و از بچه ها دل بریدم

.


 و برای بار سوم که به سوریه اعزام شدم در عملیاتی ترکش خوردم و مجروح شدم ولی شهید نشدم 

.


مـن کـجا و بـا شهیدان زندگی ؟♥️

مـن کـجـا و قـصـه ی رزمندگی ؟♥️

مـن کـجــا و دیــدنِ وجــهِ خــدا ؟♥️

.

.

 به ایران که آمدم نزد عارفی رفتم و از او مشکلم را پرسیدم ،

.

ایشان گفتند:♥️من کان لله کان الله له♥️

.

 تو برای خدا به جبهه نمی روی برای شهادت می روی.

 .

 نیتت را درست کن خدا تو را قبول می کند...

.

پدرش می گفت : 

این دفعه آخر مصطفی(سیدابراهیم) عجیب بال و پردرآوره بود دیگر زمینی نبود ..

.

رفت 

و به 

آرزویش

رسید.. ♥️



 مصطفی صدرزاده (سیدابراهیم) درشب عاشورای سال 1394در دفاع از حرم عمه ی سادات شهید شد....




نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

♥️اذن شهادت♥️

دوشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ


♥️بسم رب الشهدا♥️


.

♥️سیب سرخی سرنیزه ست دعا کن من نیز♥️


 ♥️این چنین کال نمانم به شهادت برسم♥️


سید ابراهیم میگفت: 

.

دفعه اول که به سوریه اعزام شدم در عملیات تدمر 

خمپاره درست خورد کنار من ولی به من چیزی نشد ..

.

گفتم شاید مشکل مالی دارم خدا نخواسته شهید بشم ...

.

آمدم ایران و مباحث مالی خودم را حل کردم ...

.

دفعه دوم که رفتم سوریه، باز خمپاره خورد کنار من و به من چیزی نشد ....

.

گفتم شاید وابستگی به خانواده و بچه هاست که نمیذاره شهید بشم ....

.


 آمدم ایران و از بچه ها دل بریدم

.


 و برای بار سوم که به سوریه اعزام شدم در عملیاتی ترکش خوردم و مجروح شدم ولی شهید نشدم 

.


مـن کـجا و بـا شهیدان زندگی ؟♥️

مـن کـجـا و قـصـه ی رزمندگی ؟♥️

مـن کـجــا و دیــدنِ وجــهِ خــدا ؟♥️

.

.

 به ایران که آمدم نزد عارفی رفتم و از او مشکلم را پرسیدم ،

.

ایشان گفتند:♥️من کان لله کان الله له♥️

.

 تو برای خدا به جبهه نمی روی برای شهادت می روی.

 .

 نیتت را درست کن خدا تو را قبول می کند...

.

پدرش می گفت : 

این دفعه آخر مصطفی(سیدابراهیم) عجیب بال و پردرآوره بود دیگر زمینی نبود ..

.

رفت 

و به 

آرزویش

رسید.. ♥️



 مصطفی صدرزاده (سیدابراهیم) درشب عاشورای سال 1394در دفاع از حرم عمه ی سادات شهید شد....


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۹
خادم الشهدا

نظرات  (۲)

حقانیت شیعه و رد شبهات؛ دریافت آخرین مطالب و اسکن کتب

http://telegram.me/al_shia

http://www.al-shia.blog.ir

?خیلے جرعت میخواد?

تو دنیایے ?ـــــه

?با یه انگشت بلاک میشے?

عاشق شــــــــــے...


برگرفته از وب : http://www.nekafun.blog.ir

بهترین وبلاگ سرگرمی تفریحی
فقط یکبار سر بزنید
خوشحال میشیم

www.nekafun.blog.ir
پاسخ:
دقیقا :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">