خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک
سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

❤️شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان ❤️

❤️شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان ❤️

تاریخ ولادت:۱۳۷۴/۱/۲۶

تاریخ شهادت:۱۳۹۴/۸/۲۱

به نقل از مادر بزرگوار شهید:

یک جوونی چندروز پیش تو چیذر (سر مزار شهید) میگفت من نه خدا پیغمبر قبول داشتم نه نماز و نه امام حسین.. بچه محل چیذرم ولی تا هفته ی پیش یکبارم چیذر نیومده بودم.. تا اینکه یک شب خواب میبینم توی بیابون تاااریک گم شدم...یک جوون قد بلندی با تیشرت استین کوتاه ابی اومد جلو.. بهم یک راه بلند سفید و پر نور رو نشون میده... و میگه این راهیه که باید بری.. بیدار میشم خواب از سرم میپره و تا صبح توی حیاط قدم میزدم.. صبح وقتی از جلوی امامزاده علی اکبر رد میشدم دیدم شلوغی و همهمه ست... اومدم داخل دیدم مراسم تشییع و تدفین جنازه شهیده... عکسش رو زده بودند.. دیدم همونیه که دیشب تو خواب دیده بودم!!! به سختی از فشار جمعیت اومدم نزدیک و پیکر شهید رو با اون وضعیت خاص دیدم..(میگفت من حتی تشییع پدرم رو هم نرفته بودم)  از اون روز دیگه صبح و شبم شده چیذر.. کار و زندگیم شده گلزارشهدای امامزاده علی اکبر چیذر .... 

.

شادی ارواح مطهر❤️ شهدا ❤️صلوات 

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹 




نوشته شده توسط خادم الشهدا
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

خادم الشهدا

اَللّهُمَّ الرزُقنی توفیقَ شَهادَتَ فی سبیلِک

خادم الشهدا

یک خادم الشهدای بی لیاقت
که جامونده
و دلش تنگ شده
برای طلائیه
شلمچه
هویزه
دهلاویه
هفت تپه
کانال کمیل
نهر خین
اروند
و....
برای حال دلش دعا کنید

❤️شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان ❤️

سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۷ ب.ظ

❤️شهید مدافع حرم محمد رضا دهقان ❤️

تاریخ ولادت:۱۳۷۴/۱/۲۶

تاریخ شهادت:۱۳۹۴/۸/۲۱

به نقل از مادر بزرگوار شهید:

یک جوونی چندروز پیش تو چیذر (سر مزار شهید) میگفت من نه خدا پیغمبر قبول داشتم نه نماز و نه امام حسین.. بچه محل چیذرم ولی تا هفته ی پیش یکبارم چیذر نیومده بودم.. تا اینکه یک شب خواب میبینم توی بیابون تاااریک گم شدم...یک جوون قد بلندی با تیشرت استین کوتاه ابی اومد جلو.. بهم یک راه بلند سفید و پر نور رو نشون میده... و میگه این راهیه که باید بری.. بیدار میشم خواب از سرم میپره و تا صبح توی حیاط قدم میزدم.. صبح وقتی از جلوی امامزاده علی اکبر رد میشدم دیدم شلوغی و همهمه ست... اومدم داخل دیدم مراسم تشییع و تدفین جنازه شهیده... عکسش رو زده بودند.. دیدم همونیه که دیشب تو خواب دیده بودم!!! به سختی از فشار جمعیت اومدم نزدیک و پیکر شهید رو با اون وضعیت خاص دیدم..(میگفت من حتی تشییع پدرم رو هم نرفته بودم)  از اون روز دیگه صبح و شبم شده چیذر.. کار و زندگیم شده گلزارشهدای امامزاده علی اکبر چیذر .... 

.

شادی ارواح مطهر❤️ شهدا ❤️صلوات 

🌹اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🌹 


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
خادم الشهدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">